3 Mayıs 2015 Pazar

FİKRİ MÜHİM 'DEN GLISS MILLION GLOSS ŞAMPUAN

Merhaba,
Kısa bir sure önce üye olduğum  #FikriMühim ' den ilk  ürünlerim bu gün geldi.Hiç beklemediğim bir anda kapim çalıp da kolim kargo şirketi tarafından teslim edildiğinde şaşkın ,mutlu ve de sevinçliydim zira yeni üye olduğum için hiç beklemiyordum. #IşıltımYeter diyen Schwarzkopf 'un ünlü saç bakım markası Gliss Million Gloss  şampuan saçlarınin matlığından yakınanlar için nefes kesici bir parlaklık vaad ediyor saçlara. Ben de saçlarınin matlığından yakınan biri olarak en az sizler kadar cok merak ediyorum sonucu .Hemen kullanmaya başlayacağim Evet şimdi ürünü deneme zamani ben ve arkadaşlarım ürünü deneyip onların ve benim ürün hakkında ki görüşlerimizi sizlerle yakın zamanda paylaşacağım .Hepinize saglıkli günler diliyorum...Beni izlemeye devam ediniz...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder