5 Şubat 2016 Cuma

TATLI KABAK KIZARTMASI



TATLI KABAK KIZARTMASI

Merhabaaaaa.....

Biraz uzak kaldım blogumdan, face sayfamdan ama hastalık tatil derkennnnn bir de baktım ki, blogumda epeydir tariflerimi paylaşmamışım... Ve hemen oturdum sizinle güzel bir tarif paylaşmak için pc nin başınaaaa...
Bu gün size, sevgili hocam Emine hanımın bana verdiği ve hocamın damak zevkine çok güvendiğim için tereddütsüz denediğim  TATLI KABAK KIZARTMASI tarifini vereceğim...
Siz de hiç tereddüt etmeden bu tarifi deneyin pişer mi pişmez mi diye bile düşünmeyin nefis bir kızartma olarak sofralarınızın baş köşesine oturacak...

MALZEMELER :

2 Dilim Tatlı Kabak
1/2 Çay bardağı süt
2,5 Kaşık un
1 Adet yumurta
Kızartmak için sıvı yağ


Üzeri için;
1 Su bardağı yoğurt
2 Diş Sarımsak
Bir kaç dal maydanoz
Kırmızı Pul Biber

YAPILIŞI




Kabakların kabukları soyulup yarım santim kalınlığında doğranıp yıkanır ve süzülmesi için süzgece alınır.
Süt,un,yumurta hepsi bir kapta karıştırılır.
Bu karışıma kabaklar bulanıp önceden kızdırılmış yağda arkalı önlü olarak kızartılır ve yağlarından süzülmesi için havlu kağıt serilmiş bir tabağa alınır.
Sarımsaklar soyulup ezilir yoğurtla karıştırılır ve servis tabağına alınan kabak kızartmalarının üzerine sarımsaklı yoğurt dökülür . Bir kaç dal maydanozlada süslendikten sonra kırmızı pul biber dökülüp  soframızın baş köşesine konulur..AFİYET OLSUN...



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder