10 Şubat 2017 Cuma

BAL KABAĞI KÖFTESİ (MÜCVERİ)


BAL KABAĞI KÖFTESİ (MÜCVERİ)

Bal kabağına bu ara takıldım galiba ... 2-3 kilo balkabağı alıp deniyorum yeni tarifler.'' Hangisini çok beğendin'' derseniz  cevap veremem zira ben galiba balkabaklı yiyecekleri çok sevdim.
İşte size balkabaklı tariflerimden birini daha yazıyorum .Bir kez denemenizi tavsiye ederim zaten bir kere deneyince hep yapacaksınız... ☺☺☺☺ Hadi kolay gelsin...

MALZEMELER :

2 Dilim Balkabağı
1 Adet Soğan
2 Çorba Kaşığı Un
1 adet Yumurta
1/2 Demet Maydanoz
1 Tatlı kaşığı silme Kimyon
1 Tatlı kaşığı Tuz
1 Çay Kaşığı Karabiber

Kızartmak için sıvı yağ


YAPILIŞI :

Öncelikle kabaklar rendelenir .Üzerine rendelenmiş soğan ,yumurta ,un,maydanoz ve baharatlar ilave edilip hepsi karıştırılır.


Derin bir tavada sıvı yağ kızdırılır ve bir kaşık ya da dondurma kaşığı yardımıyla karışım top haline getirilip kızgın yağda kızartılır. Kıvırcık yaprakları arasında servis yapılır...AFİYET OLSUN...




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder